utorok 16. decembra 2014

Som tu stále

Znovu píšem. Ale len dneska. Lebo idú Vianoce a do 16:30 hod. mám čas.
Pravá, nefalšovaná pravda. Cítim sa skoro ako Krajniak pri písaní jeho krížovej výpravy. Ale ja nemám ochranku :-( .

Na pozadí vážnej geopolitickej situácie, práve odohrávajúcej sa vo svete, tu mám otvorený časopis. Tí, čo ma poznajú trošku lepšie vedia, kde momentálne sedím. Tým, čo ma nepoznajú, môžem kľudne napísať, že nesedím na hajzli. Takže ak ste si si myslel, že predsa len ešte dneska niekto robí podobné veci ako vy na wc, tak vaša alebo tvoja posledná nádej práve zhasla.

Tí, čo sa o mňa trošku zaujímajú minimálne na fejsbučiku, videli v mojom okolí zajaca. Leuška moja nie je, ona len prišla, ocikala mi v noci obliečky na posteli a zas išla. Ale ešte príde, dám jej druhú šancu.

V rámci utužovania medzinárodných vzťahov som sa rozhodol s mojou slovenskou frajerkou, ktorá študuje v Česku, sviatkovať v Maďarsku. Človek musí v živote prinášať obety, ja možno obetujem nejakého maďara, keď sa bude v mojej blízkosti správať nemiestne, hrubo, xenofóbne, rasisticky urážlivo. Alebo keď bude rozprávať dlhšie ako 2 sekundy.

Keďže vlastne ani nemám o čom písať, tak to zakončím tým, že včera poobede som si holil tvár. Od vtedy, až do samého konca dňa, som popri mnohých iných zaujímavých činnostiach mnou vykonávaných v posteli rozmýšlal, ako dobre som sa oholil, keď ma ta tvár vôbec neškriabe a to som si ani nedal balzám po holení. Boli to naozaj intenzívne myšlienky, ktoré sa stále vracali a v podstate ma dosť uspokojovali. Pre lepšie predstavu: Neškrabe ma to. Za pol hodiny: Fakt ma to neškrabe, celkom v pohode. Za hodinu: Neškrabe to a ani balzám som si nedal. Za hodinu a pol: Celkom sranda ty kokos. Atď. Na samom konci dňa pri pohľade do zrkadla som na moje prekvapenie zistil, že som si tvár neoholil. Ale za to som si oholil pazuchy.
Asi znamenie zhora, neviem.

P.S. Keď raz emigrujem na Waikiki alebo niekde kde ma nechytia a nedeportujú naspäť pred súd, napíšem pamätihodnosti z mojich 2 posledných prežitých rokov. Garantujem, že pri čítaní sa budete tak smiať, že po prečítaní sa smiať už nebudete :D . Teda ak v rámci čítania medzi riadkami správe usúdite, že to bolo aj za vaše peniaze :D .
P.S. 2. Pod pazuchami som sa holil 4 dni dozadu od inkriminovanej situácie.

Žiadne komentáre: