utorok 19. júla 2011

Šírava (day one)

Leto v znamení hesla : Leto 2011 mienim sa mať dobre, zatiaľ šlape nad očakávania. Ďalšia po piči chata za mnou, ale táto bola riadne kvalitná.. Prvý raz som mal zavítať na východnú Európu dlhšie ako len na 2-3 hoďky. Tomuto vyletu na 3 dlhé dni predchadzala svedomitá príprava /klasicky/, čiže zbalenie si ponožiek, zopar okakanych boxeriek o 2 ráno v den odchodu, 4 hodinovy spanok, skoré ranné prebúdzanie s úsmevom na tvári a v žiline este narýchlo kúpena flaška 40 % malinovky.. Ale tak poznám sa, poznáte ma aj vy, takto to bolo vždy a tak to aj vždy bude ..
Aby sme prešli k hlavnemu bodu programu, cesta vo vlaku sa naozaj vydarila, sedmička nikolka padla a chlapci v košiciach vystúpili takí veselí a rozradostnení, že Palo hned ako spolahlivý vodca preskákal všetky kolajnice a Miro s Romanom pekne za ním aby sa náhodou nestratili.. To že presne tam, kde vyšli na perón, už čakali usmiatí pani policajti s vytiahnutými bločkami, je hádam všetkým jasne :D Nevadí, že Peto kričal : „Mirooo nechoood“, mával rukami ako na prvého mája.To zjavne nezabralo, veď predsa Palo sa rozbehol tak sa rozbehneme aj my.. Samozrejme ja prvé, čo som zbadal, keď som vystúpil z vlaku bolo, ako sa už pomaly chlapci blížili podporiť finančne náš policajný zbor, tak som sa s krogim na tom náležite trošku smial, ale mám taký pocit, že on by tam utekal tiež za nimi, kebyže mu nepoviem :D Mojmu vystúpeniu z vagóna predchádzalo ešte ubezpecenie od chalanov, že mi všetko zatial zobrali, kým som sa bol vycikať. Nedalo mi to, tak som pre istotu este nazrel do kupečka a prve co som zbadal, bol moj vankúšik v strede na dlážke, ale hlavne že mi všetko zobrali..
Cesta do Michaloviec prebiehala v podobnom duchu, všetci sme boli triezvi, dôkazom toho je aj jedna momentka, na ktorej sú zachytení chalani ako ležia naskladaní na sebe.. Zopár veci sme este pokúpili, Peto skoro chytnul na face od nejakého kulturistu, ktorému sa nepáčilo, že mu stojí pred obchodom, a pomaly sme sa presunuli busom na moju ľúbeznú šíravu. Myslím si, že čo sme robili až do večera, je každému jasné.. Na večer došla aj ženská spoločnosť ... (dokončenie vety ktora tu bola možno najdete v inom filme lebo plačko sa rozplakal...) Keďže sme boli ešte stále všetci triezvi, tak sme sa vybrali do spoločnosti na pivo. Do takzvanej uličky smrti. Neviem síce doteraz, prečo sa to volá ulička smrti, ale tolko pekných žien čo tam bolo, som na jednom mieste ešte v zivote nevidel.. Tam majú podľa mna škarede ženy asi zákaz chodiť alebo čo, inak si to neviem vysvetlit :D A to ze som mal v sebe 20 promile, nezohravalo v tomto prípade žiadnu rolu..Aaale tak sme trošku ešte popili, daktorí pospali na stole, zahrali nam cigani a mohli sme spokojne isť naspät na chatu.. Po ceste som ešte zobral asi všetky jarky plné blata a vody /a bohvie ešte čo všetko tam plávalo/, ale nevadí, hlavne že sme našli chatu, aj ked Palo este dobrých 10 minút kričal dakde z diaľky, zatiaľ čo my sme boli už na chate, že sa máme vrátiť, že ideme zle.. V tom čase už traja chlapci sladko na chate spinkali a babám sa už naša spoločnosť asi evidentne začala zunovať, takže sa nadránom zobrali domov. Naozaj krásny klinec nielen večera, ale aj celého dna, takú pomyselnú čerešničku na torte, dal Palo, ktorý ešte pozdravil baby pred ochodom slovami : chodte do piceeeee ( na čo este nereagovali ), ale keď zrejme Marošovej segre vynadal že, je piča skurvena, tak to už bolo na ne moc :D a nielen na ne, ale aj na mňa s romanom. Tak ako mňa v tom momente dusilo od smiechu, ma už dávno nie.. Tak baby ešte aj nám dvom povedali, naštastie miernou formou, čo si o nás myslia a odišli. Maroš nadrbaný nechápal čo sa deje, ani ze jeho segra odchádza, ani že sa Palo tak s nou pekne rozlúčil, ani nič :D Ale naozaj pekný koniec večera, mohlo sa isť spokojne spinkať. Medzitým sme este Pala uložili na 3 x do postele (kedze vzdy vyliezol von nejako po stvornožky resp odrazom od stien) a rovnako tak Maroša, ktorého som našiel za chatou vyvaleného na tráve.. Prvý deň skončil, druhý nás však ešte len čakal..

Žiadne komentáre: