utorok 26. mája 2009

Geografi V Alkohole

Oooli Jokinen Ooooliii Jokineeeen ! Viiilleee Peeltonen , Vileeeeee Peltonen ! Roooboo Pupkanen Robo Pupkanen ! :)
Táto akcia, proste klobuk, nohavice, slipy dole..
Rozhodol som sa, ze nebudem pisat den po dni vsetko to co sa udialo z roznych dovodov. Myslim ze tu netreba nic opisovat proste akcia na ktoru clovek tak skoro nezabudne.. Tí co tam boli aj tak vedia co sa dialo, ako bolo dóóóbree a tak : ) ..
Proste dovi dopo, šetka cesť šetkým ľudom, s ktorymi som prezil tento posledný tyžden.
Od prveho do posledného co mi dokazali vyludit usmev na tom mojom škaredom xsichte. A veru tieto zajeby čo sa diali cely tento tyzden proste nedokaze nahradit nic iné a som rad ze som tam bol od prvej do poslednej minuty, aj ked niekedy duchom a aj inymi veciami neprítomny :). Pre tento tyzden som dychal aspon mesiac dopredu a vzyval den co den kedy pride, tento tyzden, ktory ma vytrhol z tej uz pomaly zaužívanej školskej a nielen školskej rutiny od projektov až po chodenia na wifonky do tesca, ktorý mi vela dal a vela veci ukazal...
A títo ludia co tam boli so mnou ma nesklamali a dokázali, ze každý z nich je človek s velkým Č a mozno aj s inymi veľkymi vecami ( napr. Robove brucho : )..
K sebe by som len tolko dodal, ze ja vzdy najdem chybu aj na tom najdokonalejsom cloveku, cize z toho automaticky vyplyva ze som chybny ja, ale na druhej strane, ja sa mam aj tak rad taky aky som a mam taky pocit ze by som sa za ineho asik nevymenil :)

1 komentár:

Unknown povedal(a)...

Fajne Fajne si to napísal. Bol to fakt nezabudnuteľny týžden, hoc zbehol ako voda v Dunajci alebo tie litre vodky dole krkmi :D... neviem čo by som viac dodal. Česť a sláva GVA!!