štvrtok 8. mája 2008

Majstri majstri

Moje najhorsie nocne mory sa potvrdili. Nasi hokejoví chlapci opät raz ukazali ako sa nema hrat hokej. Clovek sa tesi ze ked uz ide to skuskove tak sa bude aspon moct vyhovorit na hokej ked sa neuci a oni nasi zlati chlapci totok ti spravia. Stale nevem ci mam plakat ci sa mam smiat ... Sice som necakal ze vyhrame te MS ale ze budeme medzi najhorsimi 4 som tes necakal... mozeme zmenit slova nasej hokejovej hymny ze nech boze da nech boze da nech sa zachraniiiimeee bo to by bolo celkom vystizne si myslim . . . a mam taky fuj fuj pocit ze dalsie MS to nebude o nist lepsie .A to som optimista...A niektorí pani hokejisti ake pikosky davaju napr jeden KOLLAR sa vola dal ze : aj v topolcanoch na rybniku je lepsi lad..ano mojko lebo iba ty sa korculujes po tom lade ...zabudol dodat ze fukal silny vietor a rozhodca zle piskal..a nas pan suplerko ze : chlapci podali dobry vykon , bojovali do poslednej minuty, aj taketo veci sa stavaju, keby sme premenili to a to atd no to su silne kapky aj na mna . Supler bere minimalne take drogy jak stevo ( jeho pohanske ritualy a osobna očista od vsetkeho zla na tomto svete ) jak nie este vacsje ... Noo neostava mi nic ine len verit, ze sa nakoniec zachranime v tom A cku po skvelych vykonoch proti SILNEMU mustvu Slovinska ( mimochodom maju registrovanych 960 hracov ci taq nejak) a na dalsich MS to setkym natrieme do riti.

Žiadne komentáre: