piatok 18. apríla 2008

Napapany Radko

Fls fls stvrtok som sa z blavy vybral domof. kedze som zase cely den od rana ( zobudil som sa o 11 ) nic nestihal, najme napapat sa, z toho logicky vyplyva, ze som bol cely den hladny.Ked som sa konecne dotrepal domov o 11 vecer prve miesto na ktore som zamieril bola kuchyna ( vacsinou je to hajzel ) ... Moje oci sa rozziarili ako mesiacik na hnoji ked som to zbadal...FAZULOVA POLIEVKA...waaaaaa tak som ju schaloval nechutne ze dovidenja. Taku dobru fazulovu poliefku som este v zivote nemal :D ... Ale co sa stalo potom . Hladam hladam a zrazu mi oci padnu na zakryty tanier... S malou dušickou som sa k nemu pohol a odkryl ho.A co potom nasledovalo.. Erekcia.. 2 krasne stavnate vypecene vonave jelitkaaaaaaaaaaaa... aaaaaaaaaaaaaa... Mam taky pocit, ze som ich zjedol v najkratsom case v historii jedenia jelitiek...To bolo pocit ked som sa konecne napapal jak clovek...a to som este nasiel v kosiku vo spajzi banany...chapes toooo.BA-NA-NY !!!!! Vecer som si lihal taky najedeny a spokojny, ze som zabuval jak male babatko a spinkal az do rana nasledujuceho dna ( 11 : 45 ), kedy ma az telefonat mamy prebudil, ze co chcem na obed :)))))

Žiadne komentáre: